Співпраця факультету управління, адміністрування та туризму зі стейкхолдерами

8 грудня 2021, в рамках співпраці зі стейкхолдерами з метою залучення фахівців -практиків до викладання освітніх компонент, відбулася гостьова лекція організована к.е.н., доцентом кафедри економіки, менеджменту та адміністрування Назарчук Т.В. для студентів факультету управління, адміністрування та туризму, з керівником відділу маркетингу компанії ANNA SPOSA GROUP Ольгою Єлисєєвою на тему: “Як створити успішний бренд”.

До зустрічі долучилися студенти спеціальностей Менеджмент, Готельно-ресторанна справа та Туризм. Слухачів лекції привітав декан факультету – д.е.н, проф. Рудніченко Є.М.

Мета лекції ¬ розвиток у студентів практичних компетентностей використання технологій брендингу та стратегій бренд-менеджменту для якісного розвитку бізнесу. Під час зустрічі О.Єлисєєва ділилася зі студентами власним досвідом створення бренду ANNA SPOSA GROUP, історією становлення та розвитку компанії. Розкрила особливості формування усіх складових сильного бренду та його ролі у конкурентоспроможності компанії на ринку, а також розповідала про типові помилки під час розробки концепції брендингу.

Під час дискусії студенти активно задавали питання щодо практичних аспектів брендингу, можливостей різних інструментів просування брендів у соціальних медіа та інтернет-платформах. Обговорили також питання брендингу спеціальностей факультету та його ролі у формуванні іміджу університету.